2011. január 13. csütörtök, 22:05 |
Ma igazán felboszantott egy vevő ,de csak nyelnem kellett a butaságát, Kereskedelmi szabály, hogy a vevővel nem vitázunk csak szépen megpróbáljuk a mi igazunkról meggyőzni.Atörténet úgy kezdödött hogy a tanuló lánynak gyakorolni kellet a pulton a kiszolgálást ,nekem az volt a feladatom hogy figyeljek rá hogyha megakad valamivel segítsek.Kiszolgált a lányka egy nőt .Én nem figyeltem mitkért mert én a kenyér osztályon szolgáltam egy másik vevőt.Arra lettem figyelmes, hogy szólt a leányzónak ,hogy nem jól árazta be az árut ,oda mentem, hogy megnézzem mi a baj ,megnéztem mit kért a vevő és megálapitottam hogy jól árazta be a tanuló.A hölgy azt mondja erre hogy kint a pult előtt kivan írva, hogy sajtos pulyka páriszi 1149.ft- nak van írva.Erre én mondom neki hogy az annyiba is kerül de ő sajtos tavaszi pulyka roládot kért ami1845 ft .Tovább erősködött hogy kiírva 1149 ft van .Egyszerűen nem tudtam neki megmagyarázni hogy ez két külömböző árú.Egy másik vevő hallotta a beszélgetést és oda szólt hogy majd ő elviszi a roládot és adjunk a hölgynek párizsit ,erre az a högy aki vitázott velem kikapta a felvágottat a kezemből és rám kiáltott (majd én elviszem).SZÍVEM SZERINT A FEJÉHEZ VÁGTAM VOLNA!De csak mosolyogtam kedvesen ahogy illik.
|